Një udhëtim i këndshëm

Të shkruash për këtë temë është një ndjenjë e veçantë, një e mirë pasi qe m'i rikujton udhëtimet e mija së bashku me familjen time.Kam bërë udhëtime të ndryshme me familien time dhe shokët e mi.
Kam udhëtuar shumë herë në vende të ndryshme te Kosovës dhe vende të ndyshme të Shqipërisë. Mua më pëqejnë udhëtimet dhe për këtë arsye nuk është e lehtë të bësh krahasime.
Ndjenjat më të mëdha të një udhëtimi të këndshem, më zgjon udhëtimi drejt Prekazit e Kullës së Jasharëve. Në Prekaz pashë shumë gjëra të ndryshme, aty kisha ndjenja të përziera: krenarie, lumturie por thellë në shpirt kisha njenja pikëllimi.Kur u afrova tek varrezat e Jasharëve ndjeva një pikëllim të thellë pasi aty gjendej një familje e tërë, që ishte sakrifikuar për të ardhmen e Kosoves  një herit edhe për të ardhmen time.
Në anën tjetër ngjallej krenarija, mburrja, që unë i përkisja këtij gjaku, këtij kombi që jam shqiptar.
Atë ditë ne u ngjitëm lart në mal dhe unë pash kasollën ku kishte qëndruar komandanti legjendar Adem Jashari. Bëm disa fotografi nëpër vende te ndryshme, që i shikoj kohë pas kohe me mallëngjim.
Pra ky ishte një udhëtim i këndshëm që nuk mund ta harroj.