Urime per 8 Mars

Mami je çdo gjë që unë kam. E di këtë me kalimin e orëve, ditëve e javëve.
Askush nuk u kujdes për mu siq u kujdese ti mami. Ti ishe ajo që më solle në këtë botë,
më mësove rregullat e jetës, si të jem e drejt, të besoj në vete, të mos rrëzohem edhe atëhere kur bota,është e gatshme të përmbyset.
Je ajo që më përkrah gjithmon,je ajo që me zemer uron lumturinë e gjithë botës për vajzën tënde
Po të ekzistonte mundesia të zgjidhja një deshirë, ajo do ishte:që ti te ishe e pavdekshme mami.
Më mungon ajo koha kur ti dukeshe shumë e madhe kur vija dhe ngrohesha në prehrin tënd, kur ti perkdhelje floket e mia...
Mbase emocionohem të shkruaj më shumë Mami ... Por dije të do shumë vajza jote
Urime 8 Marsi mami,je copza më e çmuar e zemres sime, je kristali më i bukur, më shkelqim përrallor...
Urime 8 marsi të gjitha Nenave. Jeni krijesat me te vlefshme që ekzistoni
I LOVE U MOM